My Sherlock-.-

Young and Menace - Fall Out Boy

最近被这个歌迷住了。。。
副歌尤其精彩啊!
我觉得这首歌很配教授,还有伏殿,还有德殿啊。。。
想象一下,,给他们做一个混剪,配乐是这首歌,一定超燃!
(我还是偏向教授的。。毕竟最爱教授😂)
We've gone way too fast for way too long
我们走的太快走的太久
And we were never supposed to make it half this far未料到会走这么远
And I lived so much life lived so much life
我经历了如此多风雨 如此多磨难
I think that God is gonna have to kill me twice
我猜上帝大概会赐死我两次
Kill me twice like my name was Nikki Sixx
赐死我两次 就像我的名字尼基 赛克斯的寓意
I woke up in my shoes again but somewhere you exist singing
我再次醒悟 而你还在某处歌唱
Oops I did it again I forgot what I was losing my mind about
天啊 我又做到了 我忘记了脑海中曾经的迷失
Oh I only wrote this down to make you press rewind
我记下这些让你按下倒带键
And send a message that I was young and a menace
来告诉人们 我曾经年轻力壮并令人胆寒
And
曾经
And
曾经
And a menace
曾经令人胆寒
Young and a
年轻并令人胆寒
And
曾经
And
曾经
And a menace
令人胆寒


非常抱歉占tag,但是我真的觉得这首歌超燃!!超适合教授!!还有伏殿!!德殿!!

不如说全部食死徒吧😂😂😂

评论

热度(6)